ALGEMENE VOORWAARDEN 

1. Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Dainty en een cliënt waarop Dainty deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken. 

2. Inspanningen Dainty 
Dainty zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. Dainty zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de cliënt inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandelingen.

3. Afspraken
De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan Dainty melden. Indien de cliënt meer dan tien minuten later dan de afgesproken tijd bij Dainty komt, mag Dainty de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken honorarium berekenen.
Indien u gebruikt maakt van een voucher dan dient u deze ten alle tijden mee te nemen naar de salon. Heeft u deze voucher niet bij u dan kunnen wij u geen behandeling geven. Let er altijd goed op dat uw voucher nog geldig is op de dag van de behandeling, zonder geldige voucher kunnen wij geen behandeling geven. Hier maken we ook geen enkele uitzondering in.
Dainty moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 1 werkdag voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden. Beide partijen hoeven zich niet aan de verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt, inbegrepen werkstakingen bij Dainty.

4. Betaling
Dainty vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar in de studio en op de website. De gemelde prijzen zijn inclusief BTW. Dainty vermeldt prijswijzigingen 30 dagen voor de ingangsdatum duidelijk zichtbaar in de salon en op de website. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant te voldoen, tenzij het een deelbetaling betreft. Behandelingen die door u zijn betaald worden niet terugbetaald. Behandelingen kunnen ook niet worden geruild of worden overgedragen aan derden.
Indien u te laat bent kan de afspraak nog doorgaan dit gaat wel van de behandelende tijd af. Indien u 15 minuten of later te laat komt dan hebben wij het recht om de gehele afspraak te annuleren. Wij hanteren dan een bedrag van € 15,00 voor het niet op komen dagen op de afspraak of te laat zijn. Dit is voor ons inkomstenderf. Indien u een beschikt over een bon dan vervalt deze bon. Wij nemen dan uw bon in. Wij verzoeken u om op tijd op uw afspraak te verschijnen om teleurstellingen te voorkomen, wij werken met een heel strak schema.

5. Persoonsgegevens & Privacy
De cliënt voorziet Dainty vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Dainty aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. Dainty neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem en op een klantenkaart. Dainty behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

6. Geheimhouding
Dainty is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een gerechtelijke uitspraak, Dainty verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

7. Aansprakelijkheid
Dainty is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Dainty is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Dainty is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de schoonheidssalon.

8. Klachten
Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen twee werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden. Dainty moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal Dainty de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt.

9. Behoorlijk Gedrag
De cliënt behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Dainty het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen.

10. Recht
Op elke overeenkomst tussen Dainty en de cliënt is Nederlands recht van toepassing.

© 2014 - 2024 DAINTY | ECO BY SONYA 100% NATUURLIJKE PRODUCTEN | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel