RETOURNEREN
Het kan zijn dat je bestelling helaas niet aan je verwachtingen voldoet, dan kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling de koop ontbinden door het item binnen 14 dagen naar ons terug te sturen. Gebruik hiervoor het retourformulier bijgevoegd bij je pakket en stuur deze samen met je pakbon of factuur mee in je retourzending. Je krijgt dan het aankoopbedrag terug, maar de verzendkosten zijn voor eigen rekening. 

Wanneer je je artikel terug wilt sturen, stuur ons even een mailtje naar info@daintylifestyle.nl en vermeld daarin:
- Je naam 
- Ordernummer 
- Product en reden van retour

Vervolgens retourneer je het desbetreffende artikel naar:
Dainty
Rijksweg 496 
2071 CW Santpoort-Noord

Voorwaarden
- Het artikel is voorzien van het originele label
- Het artikel is onbeschadigd en niet gedragen
- Verzorgingsproducten en sieraden kunnen niet geretourneerd worden
- De kosten van retourzending zijn voor de afzender

*Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen (nadat wij je pakketje hebben ontvangen) terug gestort op het rekeningnummer waarmee de bestelling is betaald.

Ruilen
Indien je toch een maatje kleiner of groter wilt hebben is dit natuurlijk geen probleem! Stuur direct een email naar info@dainty-fashion.nl met je naam, ordernummer en het gewenste nieuwe product. Wij leggen het desbetreffende product (indien voorradig) direct voor je apart tot we jouw pakketje retour hebben ontvangen. Voor het ruilen gelden uiteraard dezelfde regels als bij het retourneren. Je ontvangt van ons dan een Giftcard kortingscode t.w.v. €3,95 om de verzendkosten van je volgende bestelling te kunnen dekken. =)

Artikel beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet
Dainty streeft er naar iedereen blij en tevreden te houden, bij een klacht zal er dan ook altijd gekeken worden naar de beste oplossing om bij beide partijen de glimlach weer op het gezicht te krijgen !! Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

Beschadigd: Op alle gekochte artikelen zit een garantie van twee weken na ontvangst. Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van klacht door en stuur deze naar info@daintylifestyle.nl Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:
* normale slijtage;
* aan het artikel door of namens de koper aangebrachte wijzigingen;
* beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid;
* door de koper of door de koper ingeschakelde derden op eigen initiatief gedurende de garantietermijn verrichte reparaties aan de geleverde artikelen;
* materiaal dat door de PH waarde van de huid verkleurd
* materiaal dat verkleurd is door contact met water, parfum, bodylotion;
* Vlekken ontstaan door parfum
* Beschadiging door het niet opvolgen van de wasvoorschriften

Verkeerd geleverd: Heb je een verkeerde maat of een ander product ontvangen dan besteld. Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via info@daintylifestyle.nl Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.
Incompleet: 
Ontbreekt er een artikel in jouw zending? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@daintylifestyle.nl. Geen paniek! Wij zullen zo snel mogelijk uitzoeken waar het artikel blijft.

Dagdeal ruilen
Het is niet mogelijk een dag deal item te ruilen voor dezelfde actieprijs nadat de actie is verlopen. De deal is alleen die dag geldig ;-) Bij twijfel van maat raden wij je aan twee maten te bestellen om teleurstelling te voorkomen!

© 2014 - 2024 DAINTY | ECO BY SONYA 100% NATUURLIJKE PRODUCTEN | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel